Acesta ar trebui să includă numele mărcii, denumirea produsului în sine, și/sau dimensiunile acestuia.
Cuvinte cheie în titlu reprezintă un mare avantaj, întrucât anunțul dvs. va apărea mai des în rezultatele căutării.
❌ Fotografie preluată de pe Internet
Cumpărătorul nu va înțelege cum arată de fapt produsul pe care îl vindeți.
✅ Fundal adecvat
Detalii aranjate armonios, aspect atractiv.
❌ Produsul nu este vizibil
Fotografiile sunt prea întunecate sau prea expuse.
✅ Lumina bună
Lumină de zi sau de studio.
❌ Fără fotografii
Potențialul client devine imediat sceptic.
✅ Mai multe fotografii cu produsul
Mai multe unghiuri, mai multe detalii.
Odată ce anunțul a fost publicat, apare întrebarea: „Cât de repede se va vinde produsul?”.
Ei bine, pentru a accelera procesul de vânzare, vă recomandăm să activați serviciile de promovare precum Republicare automată și Booster.
Menține în mod automat anunțul dvs. în lista de anunțuri, afișându-l pe primele pagini. Avantajul acestui serviciu este că puteți programa republicarea în ziua și la ora convenabile pentru dvs. astfel nu va mai trebui să vă faceți griji că ați uitat să-l republicați în mod manual. Taxa pentru fiecare republicare va fi extrasă din cont în mod automat.
Activarea concomitentă a acestor două servicii vă va ajuta să înregistrați rezultate maxime în ce privește numărul de vizualizări și volumul de vânzări.
Statisticile sunt totul!
În cabinetul personal găsiți statistici detaliate ale anunțurilor pe care le puteți utiliza la evaluarea eficienței acestora. Puteți selecta Informațiile pentru o zi, pentru o lună sau pentru întreaga durată a campaniei de promovare.
În informațiile statistice aveți afișate:
Modul în care comunicați direct cu clientul poate influența în mod direct decizia acestuia de a cumpăra produsul sau serviciu dvs.
Cea mai importantă regulă este că trebuie să răspundeți la mesaje sau la apeluri cât mai curând posibil, altfel cumpărătorul poate cumpăra ceea ce căuta de la alt vânzător sau pur și simplu se poate răzgândi.
Aceste informații sunt suficiente pentru a crea un anunț bun pe 999.
De asemenea, vă recomandăm să citiți următoarele materiale:
Greșeli frecvente care duc la blocarea anunțurilor
Importanța tag-urilor pentru afacerea dvs!
Evaluarea costurilor bunurilor: Cum să stabilești prețul potrivit pentru produsul tău?
Ghid pentru vânzători. Cum să atragi și să menții cumpărătorii
Sporiți vânzările pe 999.md activând tariful Pro