Profilul meu



Accesați pagina de Înregistrare a contului și alegeți metoda accesibilă pentru dvs.

Google sau Facebook
Cu ajutorul contului de pe Facebook sau Google, puteți să vă înregistrați pe 999.md.

Email
1. Completați rubricile existente, indicând adresa dvs. electronică.
2. Verificați mesajele de pe email și urmați pașii indicați.



1. Dați click pe Ați uitat parola?
2. Completați Formularul de restabilire a parolei, folosind adresa de email, numele de utilizator sau numărul de telefon care aparține contului dvs.

Dacă ați ales opțiunea de restabilire prin email sau nume de utilizator, verificați mesajele primite prin email și urmați pașii indicați.

În cazul restabilirii parolei folosind numărul de telefon, după indicarea numărul de contact care aparține contului dvs., veți primi codul de acces prin mesaj, sau prin apel inversat. Va trebui să introduceți codul primit și să setați o parolă nouă pentru contul dvs.

Utilizatorii care încalcă frecvent Regulamentul site-ului, sau acei utilizatori în privința cărora am primit plângeri, vor fi restricționați de la publicarea anunțurilor și vor primi statutul de Cont Suspect. Iar pentru a utiliza în continuare serviciile site-ului, aceștia vor fi nevoiți să treacă procedura de Verificare a contului.





Dacă utilizatorul nu a fost încălcat nimic, dar totuși i-a fost atribuit statutul de Cont suspect, aceasta ar putea fi din cauza numărului de telefon, dacă anterior acesta a figurat într-un cont cu un astfel de statut. În acest caz, contactați serviciul Suport clienți +(373) 22 888002.
1. Deschideți setările contului dvs. din Cabinetul personal și selectați rubrica Cont verificat.
2. După ce ați citit informația menționată, sunteți de acord cu aceasta și doriți să continuați, dați click pe Acceptați.
3. Selectați una dintre opțiunile Persoană fizică/ Persoană juridică.
4. Urmați pașii indicați.


Numai acei utilizatori care au activat serviciul de recenzii, pot utiliza funcțiile oferite de acesta.
În cazul în care utilizatorul nu este de acord cu recenziile de pe contul său, acesta poate dezactiva oricând serviciul din Cabinetul personal.


Numărul de telefon poate fi confirmat prin apel inversat sau SMS. Pentru ca acest lucru să fie efectuat corect, asigurați-vă că ați îndeplinit corect următorii pași:

  1. Atunci când doriți să plasați anunțul sau să-l editați, mergeți la secțiunea Contacte și apăsați pe Adaugă telefonul.
Există câteva reguli foarte simple, pentru ca numărul de telefon să fie confirmat cu succes:

  1. În momentul confirmării numărului de contact, trebuie să aveți la îndemână telefonul dvs.
  2. Numărul de telefon trebuie să fie indicat corect și să figureze într-un singur cont.
  3. Cartela de pe care urmează să fie făcută confirmarea, trebuie să fie activă.
  4. Aveți la dispoziție 3 încercări pentru a vă confirma numărul de telefon. În caz contrar, acest lucru va fi din nou posibil abia peste 24 de ore.
2. Indicați numărul dvs. de telefon.
3. Selectați metoda potrivită de confirmare.
Abonare la rezultatele căutării
1. Căutați produsul/serviciul dorit, folosind bara de căutare.


2. Dați click pe butonul de abonare, pentru a vă abona la filtrul căutat.


Abonare la un set de filtre
1. Alegeți categoria + subcategoria potrivită, de pe pagina principală a site-ului.
2. Selectați opțiunile dorite.
3. Dați click pe butonul de abonare.

Abonare la toate anunțurile unui utilizator
1. Accesați profilul utilizatorului.
2. Dați click pe butonul de abonare.

3. Felicitări! V-ați abonat cu succes.
Dacă abonamentul tău nu mai este actual, poți renunța oricând la el. Pentru acest lucru, trebuie să realizezi următorii pași:
  1. Accesează Cabinetul personal
  2. Apasă pe Abonamente
  3. Glisează cu degetul spre stânga
  4. Apasă butonul de ștergere din dreptul abonamentului pe care dorești să-l ștergi
Anunțuri

După ce v-ați conectat la contul dvs., efectuați următorii pași:

1. Dați click pe butonul ........din partea de jos a ecranului
2. Pe pagina de publicare, alegeți categoria produsului. Iar dacă aveți ceva dubii referitor la categoria aleasă, dați click pe
3. Alegeți subcategoria potrivită și completați cât mai detaliat formularul.

Titlu
Un titlu scurt în care indicați denumirea produsului/ serviciului oferit, va atrage cu siguranță atenția cumpărătorilor.

Text
Este important ca textul anunțului să fie scris fără greșeli gramaticale. Descrieți produsul în așa fel, încât să primiți cât mai puține întrebări asemănătoare, cu referire la produs/ serviciu. Astfel, o să vă păstrați atât timpul dvs. cât și a potențialilor clienți.

Fotografii
Unul dintre principalele criterii după care este selectat un produs, este aspectul acestuia. Încercați să plasați niște fotografii cât mai calitative, din diferite unghiuri și cu destulă lumină. Potențialii clienți vor aprecia efortul, iar șansele dvs. de a vinde, vor crește considerabil.

Contacte
În această secțiune puteți selecta mijlocul de comunicare prin care v-ar fi mai comod să discutații cu potențialii clienți.
Prin telefon, indicând și confirmând numărul dvs. de contact. Fie prin chat, fără indicarea numărului de telefon în anunț.





Site-ul 999.md oferă posibilitatea de plasare gratuită a anunțurilor pe site, respectând limitele anumitor categorii.
Mai multe detalii despre limite și prețuri, puteți citi aici.

Cum funcționează limitele?

Limita este numărul stabilit de anunțuri, pe care utilizatorul le poate posta gratuit pe site. Dacă această limită a fost atinsă, utilizatorul va primi o notificare (în partea de sus a anunțului) în care pot fi indicate următoarele:

Important! Chiar dacă unul dintre anunțurile postate a fost șters, acest lucru nu eliberează vreun loc pentru un alt anunț. Astfel utilizatorul va trebui să aștepte până când publicarea gratuită va fi din nou posibilă, sau să achite pentru publicarea anunțului.





Imediat ce un anunț este blocat, veți primi o notificare, va putea fi consultat motivul blocării.

Pentru ca anunțul să fie din nou vizibil pe site, trebuie să-l redactați în corespundere cu Regulamentul site-ului.
Anunțul meu a fost creat în conformitate cu normele site-ului și totuși a fost blocat. De ce?
Sunt companii care ne informează prin intermediul unor scrisori oficiale că interzic vânzarea produselor care le aparțin, pe orice site comercial, cu excepţia celor de vânzare autorizată.

Mai jos este publicată lista de produse interzise:

1. Numere Moldcell. Chiar dacă vindeți numărul dvs, care a fost cumpărat, folosit în scopuri personale şi acum nu mai aveţi nevoie de el.
Pentru mai multe informaţii, contactaţi serviciul clientelă Moldcell.
2. Masajoare Relax & Tone, Cosmodisk. Dacă vindeți un aparat pentru masaj sau o unitate, care a fost cumpărat de la un reprezentant autorizat al companiei Top-Shop, acest lucru prin intermediul 999.md, nu este posibil. Imposibil este și pentru cei care au importat aceste produse pentru vânzare pe teritoriul Republicii Moldova, ocolind distribuitorul oficial.
3. Carduri discount. Atenţie! Propunerile de a utiliza cardul cu discount de la orice companie, pot fi blocate prin intermediul unei plângeri primite de la compania - producător. În plus, firma cărei îi aparține oferta de reduceri, vă poate anula dreptul de a utiliza cardul.

Lista va fi actualizată, în dependență de informaţiile care survin de la companii.

Tilda Publishing

Numărul de caractere în textul anunțului nu trebuie să depășească:

- 5 000 de caractere pentru categoria „Oferte de lucru”,
- 2 000 de caractere pentru celelalte categorii,
- 10 fotografii pentru conturi simple,
- 20 000 de caractere pentru conturile Business,
- 20 fotografii pentru conturile Business.
Promovarea anunțului



Serviciul de promovare Booster afișează anunțul dvs. în secțiuni speciale ale site-ului, printre primele în rezultatele căutării, precum și printre alte anunțuri recomandate.

Pentru activare, accesați anunțurile dvs. și apăsați butonul ..........din dreptul anunțului pe care doriți să-l promovați, apoi alegeți opțiunea Booster.

Atunci când produsul pe care l-ai plasat pe site este încă actual, iar anunțul a expirat deja, soluția cea mai bună este republicarea.
Serviciul de republicare menține anunțul în partea de sus a listei tuturor anunțurilor dintr-o subcategorie, pentru toate secțiunile site-ului (în aplicații și versiunea desktop).
Dacă te întrebi cum poți activa serviciul, accesează Cabinetul personal-> Anunțuri și apasă pe butonul ........ din dreptul anunțului și selectează opțiunea de Republicare.
Imediat după aceasta, anunțul tău va fi din nou activ.

Dacă îți dorești o promovare constantă, fără a pierde prea mult timp, lasă Republicare automată să lucreze pentru tine. Ai nevoie de maxim 3 minute, pentru a configura ora și ziua în care dorești ca anunțul tău să fie republicat. Apoi, tot ce îți rămâne de făcut, este să aștepți reacțiile cumpărătorilor.


Cum poți activa acest serviciu? Accesează Cabinetul personal -> Anunțurile mele -> Apasă pe butonul ..și s-> Alege Republicarea automată -> Setează opțiunile convenabile pentru tine -> Activează.
Dacă vrei ca anunțul tău să iasă în evidență și să atragă cât mai mulți cumpărători, îți recomandăm să folosești serviciul de Evidențiere prin Animație și Ramă.
Cum poți face acest lucru? Simplu. Accesează Cabinetul personal -> Anunțurile mele -> Apasă pe butonul........ -> Alege Evidențierea anunțului -> Selectează opțiunile potrivite.
La activarea serviciului, puteți alege unul sau ambele opțiuni de evidențiere, iar o dată ce ați activat serviciul, anunțul dvs. va fi evidențiat printr-o ramă colorată și/sau prin animarea fotografiiei principale.

Important! Dacă serviciul Evidențierea anunțului prin Animație și Ramă, este dezactivat, banii achitați, nu pot fi returnați în cont.




O altă metodă prin care pot fi scoase în evidență anunțurile, este folosirea etichetelor. Pentru început, alegeți eticheta în funcție de contextul potrivit produsului/ serviciului dvs.:

  • "urgent" - dacă aveți nevoie să vindeți produsul cât mai repede posibil;
  • "nou" - pentru a specifica faptul că produsul este nou și nu la mâna a doua;
  • "preț avantajos" - dacă prețul pe care îl propuneți este mai bun decât cel al altor vânzători;
  • "negociabil" - în cazul în care sunteți dispus să mai scădeți din preț;
  • "livrare" - dacă intenționați să aranjați livrarea către eventualul cumpărător.
Pe lângă acestea, au fost adăugate noi etichete în anumite categorii și subcategorii.

În categoria «Matrimoniale»:

  • “caut dragoste”, dacă doriți să vă căutați a doua jumătate;
  • “poze personale”, dacă doriți să accentuați că toate fotografiile vă aparțin;
  • “pentru întâlniri”, dacă căutați pe cineva care o să vă țină companie la o plimbare;
  • “relații serioase”, dacă sunteți gata pentru o relație serioasă;
  • “prietenie”, dacă doriți să vă găsiți prieteni;
  • “liber (ă)”, dacă doriți să accentuați că nu sunteți într-o relație;
  • “cred în horoscop”, dacă doriți să găsiți pe cineva, cu care veți fi compatibili după horoscop.

În categoria «Haine», subcategoria serviciilor de «Închiriere haine și accesorii», «Livrare haine și încălțăminte», «Croitorie, reparații și îngrijire»:

  • “brand”, dacă vindeți haine de marcă;
  • “toate mărimile”, dacă modelul de haină pe care îl vindeți, este disponibil în toate mărimile;
  • “original”, pentru produsele care au fost cumpărate din magazinul oficial al unui anumit brand;
  • “ridicare personală”, dacă doriți să transmiteți produsul, doar în regiunea dvs.;
  • “reduceri”, dacă doriți să vindeți cât mai repede și sunteți gata să oferiți reduceri.

În categoria «Mobilă și interior» din subcategoria serviciilor «Fabricare și reparații mobilier»:

  • “garanția calității”, dacă sunteți gata să oferiți garanție pentru produsul dvs.;
  • “la comandă”, dacă creați mobilă după criteriile specificate de cumpărător;
  • “în rate”, dacă sunteți de acord să primiți achitarea în mai multe tranșe;
  • “montare”, dacă asigurați montarea produselor vândute;
  • “posibil în credit”, dacă aveți posibilitatea să vintedi produsul în credit.

În categoria «Servicii»:

  • “fără zile de odihnă”, dacă primiți comenzi și în zile de weekend;
  • “specialist calificat”, dacă sunteți specialist calificat;
  • “garanția calității”, dacă puteți asigura calitatea garantată a serviciul oferit;
  • “la domiciliu”, dacă sunteți dispus să vă deplasați la domiciliul clientului.

În categoria «Gospodăria țărănească» subcategoria «Servicii agricole»:

  • “angro”, dacă vindeți doar produse angro;
  • “cu amînuntul”, dacă vindeți produse cu amănuntul.

În categoriile «Aparate telefonice și gadget-uri», «Calculatoare și birotică», «Audio-Video-Foto», «Tehnică pentru uz casnic»:

  • «garanție», dacă dispuneți de certificat de garanție.
Finanțe & Business Tarife
Contul 999, poate fi suplinit atât online cât și offline.

Reîncărcarea online se poate efectua prin următoarele metode: Aplicația mobilă, Internet/ Mobile Banking, carduri de credit, sisteme de plată (BPay, Paynet, myRunPay), sau prin Transfer bancar.

În cazul în care optați pentru varianta offline, reîncărcarea poate fi efectuată la orice terminal de plată, filiale bancare sau oficii poștale . Iar pentru a fi siguri că banii vor ajunge în contul dvs. 999, vă îndemnăm să fiți foarte atenți atunci când introduceți numărul de telefon. Este important ca acesta să coincidă cu numărul de telefon asociat profilului dvs.
Contul de plată poate fi creat doar din versiunea desktop a site-ului. Pentru acest lucru, îndepliniți următorii pași:
  1. După ce v-ați conectat la profilul dvs. 999, dați click pe butonul .. din partea dreaptă de sus
  2. Accesați secțiunea Transfer Bancar
  3. Dați click pe butonul
  4. Completați informația necesară, cu precizarea datelor companiei
  5. Urmați pașii indicați.
Pentru rambursarea banilor, este nevoie să ne trimiteți o cerere la adresa info@999.md.

Ce trebuie să atașați la scrisoare:
  1. cerere (cu indicarea numelui de utilizator);
  2. xerocopia sau fotocopia buletinului (astfel încât IDNO să fie vizibil);
  3. cec de plată sau extras de la banca-client (dacă alimentarea a fost făcută prin terminal, puteți solicita o chitanță de la compania care îl deservește);
  4. date despre contul în care va fi efectuată rambursarea, și anume:
  • numărul contului (IBAN)
  • beneficiar (Nume, Prenume)
  • IDNP (format din 13 cifre pe verso-ul buletinului)
  • Banca beneficiarului

Important! Banii vor fi returnați numai în contul clientului, indiferent de modul în care a fost suplinit contul.
După verificare, banii vor fi virați pe contul dvs. bancar în termen de zece zile bancare.

Pentru mai multe informații, rugăm să luați legătura cu departamentul nostru suport la numărul +37322 888-002

  • Gestionați concomitent 5 conturi printr-o singură aplicație de pe Android
  • Efectuați transferuri de bani de pe un cont pe altul
  • Beneficiați de reduceri și bonusuri la suplinirea contului
  • Monitorizați toate anunțurile concomitent
  • Aflați care produse sunt populare pe 999.md și prețurile acestora
Pentru a-și promova cât mai eficient afacerea, utilizatorii Serviciul Business pot activa unul dintre tarifele Premium sau PRO.

Setul de bonusuri valabil pentru toți utilizatorii tarifului Premium:

de la 5000 până la 14 999 - 10% din suma suplinirii.
de la 15 000 până la 49 999 - 15% din suma suplinirii.
de la 50.000 - 20 % din suma suplinirii.

Bonusurile vor fi oferite în funcție de suma totală acumulată din suplinirilor contului, efectuate timp de o lună calendaristică.

Tariful PRO permite utilizatorilor:

- 20.000 de caractere disponibile pentru descrierea anunțului;
- Până la 20 de fotografii într-un anunț;
- Să efectueze transferuri de bani între două conturi (adăugați un cont suplimentar pentru a transfera bani și pentru a avea acces la rapoarte);
- Accesul la un raport financiar desfășurat pentru două conturi;
- Accesul la un raport general al anunțurilor pentru două conturi;
- Accesul la statistica privind cele mai populare cuvintele înregistrate de motorul de căutare 999.md;
- Accesul la statistica privind top-ul celor mai căutate produse pe 999.md;
- O analiză desfășurată a celor mai căutate cuvinte pe 999.md.


Atenţie! Toate anunțurile publicate în baza de date a site-ului web 999.md de pe un cont cu statut „Business”, trebuie să fie plătite în conformitate cu lista de prețuri stabilită (punctul 2.2.a).

Întrebări tehnice


Chat-ul este blocat în mod automat, atunci când:

1. Expediați în mod repetitiv, către alți utilizatori, același conținut (mesaje text sau link-uri).
2. Câțiva utilizatori v-au blocat în chat, în mod repetat.
3. În privința activității dvs. de pe 999.md a parvenit o plângere.

Oricare ar fi motivul blocării, dvs. primiți o notificare cu precizarea acestuia.


Șterge memoria cash și datele de utilizare

Atunci când folosești o aplicație sau un site, acestea salvează în mod automat anumite date, care pe viitor ar putea afecta buna funcționare a serviciului. Ștergerea frecventă a acestor date, ar putea remedia diverse probleme, cum ar fi cele care apar la încărcarea sau formatarea site-urilor.

Pași de urmat:
1. Deschideți Chrome de pe telefon.
2. În dreapta sus, dați click pe Mai multe
3. Dați click pe Setări
Confidențialitate și securitate.
4. Apăsați pe Ștergeți datele de navigare.
5. Alegeți un interval de timp. Pentru a șterge tot, selectați Dintotdeauna.
7. Bifați casetele de lângă „Cookie-uri și alte date privind site-urile” și „Imagini și fișiere memorate în cache”.
7. Dați click pe Ștergeți datele.

Dacă problema nu a fost înlăturată, recomandăm să contactați serviciul Suport clienți (+373) 22 888002.



API-ul reprezintă un set de comenzi (coduri) programate, care permit utilizatorului să efectueze diferite solicitări (inclusiv comenzi pentru publicarea anunțurilor, republicare etc.) direct din sistemul intern/ panoul de administrare al site-ului 999.md.
Recomandări
Apel
Mesaj în chat
Dacă ați descoperit un anunț interesant și doriți să aflați mai multe detalii de la vânzător, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă conectați la contul dvs. 999. Apoi urmează să alegeți metoda de comunicare care vi se potrivește.


După ce ați deschis anunțul, în partea de jos veți găsi o casetă specială pentru expedierea mesajelor.

Pentru a contacta vânzătorul prin apel, apăsați pe numărul de telefon indicat în anunț.
Oricine poate deveni victima escrocilor, iar pentru a evita astfel de situații, trebuie să fie respectate anumite măsuri de siguranță:

Citiți cu atenție anunțul
Citiți cu o mare concentrare anunțul, atrageți atenție, după caz, la condiții, cerințe, termeni, preț. Să nu aveți încredere în anunțul, autorul căruia cere să fie transferată o sumă anumită de bani în avans, până la prestarea serviciului sau comercializarea bunului, date despre contul dumneavoastră bancar, sau alte date personale.

Informați-vă despre serviciul sau produsul oferit
Solicitați de la autorul anunțului și verificați, după caz, documentele confirmative ce reprezintă temei pentru desfășurarea activității, pentru prestarea serviciului sau ce confirmă calitatea produsului. Informați-vă despre veridicitatea serviciului sau produsului navigând prin internet sau vizitând site-uri oficiale ale producătorului sau prestatorului de servicii.

Verificați produsul înainte de a-l cumpăra
Înainte de a achita produsul, recomandăm să vă întâlniți cu vânzătorul ca să vă asigurați că produsul corespunde așteptărilor și caracteristicilor descrise în anunț, solicitați mai multă informație și după caz poze cu produsul. Nu achitați în avans, chiar dacă vânzătorul promite că după efectuarea transferului bănesc va transmite produsul prin colet/taxi/transport public/prieteni, etc.

Folosiți mesageria site-ului
Comunicați cu vânzătorul produsului, prestatorul de servicii sau cumpărătorul, doar prin intermediul mesageriei site-ului 999.md.
Evitați pe cât posibil comunicarea prin intermediul platformelor Viber, WhatsApp, sau pe rețelele de socializare, deoarece mesageria site-ului, este unicul canal de comunicare, prin care vă putem proteja în caz de fraudă și informația care poate fi oferită organelor de drept.

Evitați să plătiți în avans, oricât de ademenitoare nu ar fi oferta
Evitați să aveți încredere în anunțurile care afișează apartamente/ sau oricare alt produs într-o stare perfectă, și la un preț ademenitor.
Totodată, nu plătiți nici un avans pentru un produs pe care nu l-ați văzut și nu l-ați verificat la un specialist/service atestat, sau pentru un serviciu ce nu a fost prestat.

Mai multe măsuri de siguranță și exemple de escrocherii, puteți citi aici.



Limitele categoriei



Prețul pentru publicarea unui anunț:

Statut posibil
Dealer auto - atribuit conturilor de pe care au fost publicate 5 sau mai multe anunțuri în categoria "Transport”, într-un interval de 6 luni. Astfel, la plasarea anunțului în categoria Transport, utilizatorul nu mai are posibilitatea de a alege statutul de Persoană fizică, deoarece i se va atribui automat statutul Dealer auto.
Statut posibil:
Agenție - atribuit conturilor de pe care au fost publicate 4 sau mai multe anunțuri în categoria "Imobiliare", într-un interval de 6 luni.
Titlu
Titlul anunțului este generat automat având la bază informațiile din următoarele câmpuri: număr de camere, suprafață totală, sector, localitate, regiune.

Preț
Prețul indicat trebuie să fie unul exact, și nu trebuie să fie pus cu vreo condiție.


Adresă
Adresa indicată în titlul anunțului și cea din descriere, trebuie să fie aceeași.

Fotografii
Fotografiile adăugate trebuie să reflecte realitatea și să facă referire anume la obiectul de vânzare. De obicei se utilizează fotografii copiate de pe internet, în care imobilul arată foarte bine, iar prețul indicat, este unul simbolic.
Limitele categoriei
Prețul pentru publicarea unui anunț:

Discriminarea în anunțurile de angajare

Se interzice plasarea anunțurilor de angajare în care este indicat în mod nejustificat sexul persoanei, masculinizarea sau feminizarea funcțiilor. Aceste acțiuni sunt calificate discriminatorii în lege și pot fi pedepsite.

Angajarea peste hotare

Utilizatorii care doresc să plaseze anunțuri de angajare peste hotare, este necesar să treacă procedura de verificare a contului ca persoană juridică și să prezinte actul de înregistrare a companiei.

Limitele categoriei

În categoria “Oferte de lucru” toate anunțurile sunt cu plată.


Prețul pentru publicarea unui anunț:

Indiferent de subcategoria aleasă, un anunț postat în categoria “Oferte de lucru”, costă 1 leu.
© 2022 Simpals
CONTACT US
  • Support clienți : (+373) 22 888 002 
  • info@999.md