Cum să transformați sărbătorile în oportunități de vânzare pe 999!
Descoperiți cum puteți ridica interesul și să creșteți șansele de vânzare pentru produsele dumneavoastre în această perioadă specială. Informațiile de mai jos vă vor ajuta să creați și să promovați anunțuri, așa încât să înregistrați vânzări rapide și eficiente.

Vă încurajăm să adăugați noi produse și să aplicați strategiile din ghid pentru a maximiza șansele dvs de succes în vânzări.

Așadar, vânzările de succes în perioada sărbătorilor pe 999 depind de patru elemente simple, dar foarte importante:

  1. Crearea și publicarea corectă a anunțului;
  2. Tehnici de promovare eficiente;
  3. Analiza datelor statistice ale anunțului;
  4. Comunicarea cu clienții dvs.

Crearea și publicarea anunțului

Probabil ați mai auzit fraza: ”Nu contează ce vinzi, contează cum vinzi.” Iată de ce, etapa la care creați anunțul pe 999 este extrem de importantă. Un anunț bine scris, complet și corect structurat va crea în mod automat o impresie bună, lucru care cresc șansele ca potențialul cumpărător să vă contacteze.

Mai jos găsiți câteva sfaturi și recomandări deja testate care vă vor ajuta să înregistrați mai multe vânzări:
Titlul anunțului - primul detaliu la care un cumpărător atrage atenția.

Acesta ar trebui să includă numele mărcii, denumirea produsului în sine, și/sau dimensiunile acestuia.


Cuvinte cheie în titlu reprezintă un mare avantaj, întrucât anunțul dvs. va apărea mai des în rezultatele căutării.

„AirPod-uri în stare foarte bună”
„Căști originale AirPods 2, în stare foarte bună”
O descriere detaliată poate influența decizia finală a potențialului cumpărător.
Descrierea
Puneți-vă în locul unui cumpărător și imaginați-vă că intenționați să cumpărați un produs ca cel pe care îl vindeți. Ce informații despre acest produs v-ar fi de folos înainte de a-l achiziționa?

Subliniați principalele caracteristici ale produsului pe care îl vindeți; folosiți un limbaj adecvat și o tonalitate prietenoasă.

Atenție! La descrierea produsului nu omiteți defectele pe care acesta le are (dacă le are). Vă recomandăm să fiți sinceri cu clienții dvs. încă de la început.

Etichete
Nu uitați de tag-uri. Acestea vă vor ajuta să vă optimizați anunțul la căutarea pe site.

Cu ajutorul etichetelor, ajungeți la rezultatele căutării atunci când utilizatorii caută produse similare
Caracteristicile
Pe lângă descriere, asigurați-vă că toate câmpurile și caracteristicile sunt completate, în felul acesta, anunțul dvs. va fi mai atractiv.

Caracteristicile îl ajută pe cumpărător să afle mai multe despre produs și să evidențieze punctele importante care vor ajuta la determinarea achiziției.
Fotografiile. În baza acestora, cumpărătorii decid dacă deschid sau nu un anunț în primele două secunde.
La fel ca și titlul, fotografia principală a anunțului este primul detaliu la care un cumpărător atrage atenția. Am putea spune chiar că anume fotografiile anunțului reprezintă punctul decisiv în ceea ce privește alegerea clientului de a deschide sau nu anunțul, de a vă contacta pe dvs. sau de a căuta mai departe.

❌ Fotografie preluată de pe Internet

Cumpărătorul nu va înțelege cum arată de fapt produsul pe care îl vindeți.

✅ Fundal adecvat

Detalii aranjate armonios, aspect atractiv.

❌ Produsul nu este vizibil

Fotografiile sunt prea întunecate sau prea expuse.

✅ Lumina bună

Lumină de zi sau de studio.

❌ Fără fotografii

Potențialul client devine imediat sceptic.

✅ Mai multe fotografii cu produsul

Mai multe unghiuri, mai multe detalii.

Promovarea anunțurilor

Odată ce anunțul a fost publicat, apare întrebarea: „Cât de repede se va vinde produsul?”.

Ei bine, pentru a accelera procesul de vânzare, vă recomandăm să activați serviciile de promovare precum Republicare automată și Booster.

Republicare automată

Menține în mod automat anunțul dvs. în lista de anunțuri, afișându-l pe primele pagini. Avantajul acestui serviciu este că puteți programa republicarea în ziua și la ora convenabile pentru dvs. astfel nu va mai trebui să vă faceți griji că ați uitat să-l republicați în mod manual. Taxa pentru fiecare republicare va fi extrasă din cont în mod automat.

Booster
Afișează anunțul în cele mai vizualizate secțiuni ale paginii, așa încât acesta să nimerească în vizorul cât mai multor utilizatori. Avantajul serviciului Booster este că plătiți doar pentru clicurile înregistrate de anunțul dvs., restul banilor sunt returnați în cont.

Când să activați Republicare automată și când Booster?

Activarea concomitentă a acestor două servicii vă va ajuta să înregistrați rezultate maxime în ce privește numărul de vizualizări și volumul de vânzări.

Republicare automată
  • aveți doar un singur produs de vânzare și vă doriți ca acesta să fie vizibil pentru mai mulți potențiali cumpărători;
  • vindeți un produs mai puțin popular;
  • vă doriți să vindeți produsul cât mai repede.
  • vă doriți să economisiți timp și să renunțați la republicarea manuală;
Booster
  • aveți publicate mai multe anunțuri;
  • vă doriți ca anunțul să fie menținut în atenția utilizatorilor;
  • vă doriți ca anunțul să apară printre primele la rezultatele căutării și să fie afișat pe primele pagini;
  • vă doriți ca anunțul să fie republicat în intervalul de vârf al vizualizărilor pe site;
Analiza statisticilor anunțurilor

Statisticile sunt totul!


În cabinetul personal găsiți statistici detaliate ale anunțurilor pe care le puteți utiliza la evaluarea eficienței acestora. Puteți selecta Informațiile pentru o zi, pentru o lună sau pentru întreaga durată a campaniei de promovare.



În informațiile statistice aveți afișate:

  • 1
    Numărul de vizualizări
    numărul de accesări ale anunțului, atunci când utilizatorul a făcut click pe anunț și l-a deschis;
  • 2
    Numărul de afișări
    ale anunțului în listă;
  • 3
    Acoperire
    numărul de utilizatori care au văzut anunțul dvs. în listă;
  • 4
    Clickuri
    Momentul în care un utilizator deschide un anunț se înregistrează un clic.
  • 5
    CTR
    este valoarea care arată cât de des utilizatorii au accesat anunțul dvs. după ce l-au văzut în listă.
Analizând statisticile, puteți vedea în ce zi și la ce oră anunțurile dvs. au înregistrat mai multe afișări și clicuri. În baza acestor informații, puteți îmbunătăți performanța anunțurilor dvs. pentru a obține rezultate și mai bune.

Dacă rezultatele anunțului dvs. nu sunt satisfăcătoare, atunci merită să încercați să faceți modificări. Editați titlul sau/și descrierea anunțului, înlocuiți fotografiile cu unele mai clare și de mai înaltă calitate etc.

Dacă anunțul este bine structurat, dar rezultatele oricum sunt slabe, apelați la serviciile de promovare: Republicare automată sau Booster.

Comunicarea cu clienții

Modul în care comunicați direct cu clientul poate influența în mod direct decizia acestuia de a cumpăra produsul sau serviciu dvs.


Cea mai importantă regulă este că trebuie să răspundeți la mesaje sau la apeluri cât mai curând posibil, altfel cumpărătorul poate cumpăra ceea ce căuta de la alt vânzător sau pur și simplu se poate răzgândi.


E timpul să atrageți atenția clienților în căutare de cadouri perfecte!